idézetek

2013.12.27 21:08

 

"Tudni jobb, mint nem tudni. Mindig."

"A gyengeség és a romlottság nem a világban van. (...) Az emberekben van. És mindig bennük lesz. A világnak egyszerűen jó emberekre van szüksége, hogy meglegyen az egyensúly."

"Könnyű féltékenynek lenni valamire, amiben nem lehet részünk."

"Mindig úgy volt, hogy akartam egy lányt, aztán megismertem, és akkor már nem akartam többé, de veled csak egyre erősebb és erősebb lett az érzés."

"Sajnos soha senkit nem gyűlölünk annyira, mint azt, akit valaha szerettünk."

"Nem tetszel nekem. (...) Tudom, hogy mindenki más odavan érted, de én nem. Talán azért, mert olyan keményen hajtasz rá, hogy az emberek szeressenek."

"Meg kellett próbálnom. És megpróbáltam. (...) De istenemre mondom, nem akarok senki mást, csak téged. Nem is akarok mást akarni, csak téged."

"A szerelem hazug emberré tesz minket."

"Látom, ahogy ránézel. (...) És nem kaphatod meg. Talán csak annyi az egész, hogy eddig sosem tudtad meg, milyen akarni valamit, ami nem lehet a tiéd."

"Az emberek azt hiszik el, amit el akarnak hinni."

"Változnak a dolgok. Változik a Törvény. Ami régen helyes volt, talán nem az többé."

"Az ember nem szabadulhat meg mindentől, ami fájdalmas emléket idéz fel. (...) Minden emlék értékes; még a rosszak is."

"Az emberek nem születnek jónak vagy rossznak. Talán hajlamosak rá, hogy ilyenek vagy olyanok legyenek, de az számít, ki hogyan éli le az életét."